Monday, 30 January 2012

sebab aku beletiaq

hahaha..
taw dak sbb pa..??
mesti tataw an...ni sbb budak kat bawah ni la yg aku kena cop bangon lewat ngan tok aku nih...
ha depa nih la..
dok maen ntah papa..
maen boboiboy
tp bes gak ah
ralit ralit smpai koi 2..
kan kan..
cuma watak ja ta cuk0op..
yg ada
halilintar=anit eman
yaya=ratieqah
adudu=izzul
dan 
taufan=aku
papa un..aku nak ucap makaseh kat depa nih..
bab sudi maen dgn aku...
makaseh kawan2..
korang memang supporting

nenek aku

aku ta paham..
selalunya kalaw dok kat rumah..
tada sapa sapa un..
aku mangkit lewat ka...
awai ka..??
dya ta kata papa un...
mai ja orang len pagi nih..dya bersembang kencang gila2...
cot cet cot cet!!
pergh ngata aku lak tu..
egt aku takdak dgq kot..
ada dya kata aku mangun lewat hari ni..pdhl ada lam bilik ja..dgq lagu...
kalaw nk kata tu tapa..jgn bg aku dgq...
saket toi..
astu aku mai la kat depan ni..konon nya nk bg dya tgk la...
aku pon on9..dya ada kat dapoq..
dok ngata kat aku ta habeh g...
astu tapa la on9 punya on9 dya mai..
dya ka pa taw
uih mangkit dah egt mati dah..hayun toi..
aku kat mangkit awai g aih...dok lam bilik nuh..
ggrrrr!!
gigt sat gi ha..
ta dak sapa msk nasi kat aku..

Tuesday, 17 January 2012

selamat tinggal..

selamat tinggal blog aq yg dulu2..
aq cemuih la plak nk tulih bnda bnda mngarut..
kali nih aq nk tulih bnda2 yg buleh la..nk buat mnfaat kat suma kan kan..
kali nih aq cuba...
aq arap mr doctor tayah la dok hina aq..
aq bukan reti ngat bab2 teknologi teknologi blog nih..
harap buleh men tekan tekan hurup aq reti la...
nak lukih lukih..mmg ta reti dah...
papa un..aq cuba ok..
babai..